Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Καταραμένη Αφροδίτη!




Μπήκαμε αισίως στο ζώδιο του Ζυγού όπως με ενημέρωσε το MSN. Ακολουθεί περιγραφή του ζωδίου με την οποία σκέφτομαι να αντικαταστήσω το προφίλ μου και η οποία εξηγεί όλα τα προηγούμενα ποστ της σειράς «μίζερα ποστ και οι βλόγγερς που τα ανέδειξαν».

Ζυγός

Κάτι αυτό, κάτι ένα χρωματικό τεστ καριέρας που έκανα προχτες (προφανώς έχω πάααααααρα πολύ ελεύθερο χρονο!) σκέφτομαι σοβαρά να κάνω στροφή στα επαγγελματικά μου. 9 χρόνια σπουδών είναι πολλά, λέτε, για να αλλάξω τώρα γνώμη?

Από αύριο θα κυκλοφορώ με μπλουζάκι που θα γράφει: «Αν γεννηθήκατε κάτω από το ζώδιο του Ζυγού... δεν φταίμε εμείς (blame your parents)!»

Αφιερωμένο σε όλους τους βλόγγερς ζυγούς (και ειδικά σε εκείνους που όπως εγώ δεν πιστεύουν και στα ζώδια ένα πράμα!).

9 σχόλια:

Ασυγχώρητη είπε...

drspock είμαι και εγώ σκατο-ζυγός. Να ζήσουμε!

Ασυγχώρητη είπε...

αα! αν ενδιαφέρεσαι για μια πιο χιουμοριστική περιγραφή ζωδίων visit www.stardome.gr. Πανόπουλος δικέ μου!

Πάντως καμία σχέση με ζυγό. Είμαι που ούλλα τα ζώδια :P

Fri είπε...

Πάλι καλά που μπήκαμε στο ζώδιο του ζυγου! Αλήθεια αυτό δε σημαίνει πως η προσχή του σύμπαντος έφυγε από το ζώδιο της παρθένου και θα ηρεμήσω κάπως?

Ανώνυμος είπε...

Xronia polla dearest!!! en kapou dame ta birthday sou enne??

Sike είπε...

thanks ;)

drSpock είπε...

Να υποθέσω ότι οι μισοί (και δει θηλυκοί) βλόγγερς είναι ζυγοί?! Να το κοιτάξουμε!

Ασυγχώρητη:Να ζήσουμε, να ευτυχίσουμε και να βασανίζουμε πάντα με γοητεία, χάρη και διπλωματικότητα αυτούς που μας αγαπούν και εμάς επίσης! (είδα τα τα ζώδια).

Fri:Ε...ναι. Δεν πρόλαβα να πάρω την Άση Μπίλιου να ρωτήσω αλλά φαντάζομαι ένα δίκαιο θα το έχεις κι εσύ, ένεν?!

cake: Αν το σχόλιο ήταν για μένα, next month dear αλλά ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Αν ήταν για τη Sike ε, τι να πω...να ζήσουμε όλες!

αστροσφίγγ@ είπε...

Και τώρα που μπήκε στον Σκορπιό, τι έχεις να πεις? Lol! Hello!!!

Ερυκίνη είπε...

θα πάρω κι εγώ ένα τέτοιο μπλουζάκι. Medium. ευχαριστώ.
(αστεία αστεία τούτον το αναποφάσιστον έχω το τζαι περισσεύκει)

drSpock είπε...

Astrosfigga: Eho na po. Kala na pathete ki eseis! Mono emeis tha tin plironoume?

Erykini: Its in the mail.