Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Γερμανική οργάνωση (2)

Crisis averted που λένε και οι Άγγλοι. Τελικά απλώς ήμουν σε λάθος directory! Που να το ήξερα ότι τα files που έβλεπα δεν ήταν αυτά στα οποια πήγαιναν οι εντολές? Να μυρίσω τα νύχια μου?! Windows και πάλι windows! Τελοσπάντων, τα βρήκαμε.

Αλλά όχι για πολύ.

Μετά από 1 ώρα επώδυνου copy paste (στο excel αυτή τη φορά) παίρνω το file στο Γερμανό να μου πει αν είναι εντάξει και αν μπορώ να το φορτώσω στο πρόγραμμα (το οποίο πρέπει οπωσδήποτε να γράφτηκε από Γερμανό γιατί έχει ένα εκ. προϋποθέσεις και ανακαλύπτει ακόμα και το πιο μικρό λάθος στα file με αποτέλεσμα να μην τα τρέχει!). Και ανακαλύπτω (για ακόμα μία φορά από τότε που ήρθα) πόσο ανοργάνωτη προφανώς είμαι!

Πως είναι δυνατόν να μην έχω τα πάντα, από τότε που ανακαλύφθηκε το σύμπαν σε ένα μαστερ database, colour-coded και με 9999999999 τρόπους ανάλυσης και ανασυνδυασμού δεδομένων? Μα πως μπορώ να δουλεύω έτσι? Πρέπει οπωσδήποτε να οργανωθώ!

Ε, δε θέλω Χριστιανέ μου να οργανωθώ! Είμαι Μεσογειακή και Μεσανατολίτισσα. Λειτουργώ με ένστικτο (λέμε τώρα γιατι το dr Spock δεν έχει βγει τυχαία) και θυμάμαι χαρακτηριστικά τι έκανα τέτοια μέρα το 1990! Γιατί λοιπόν να κρατώ ηλεκτρονικά αρχεία για τα πάντα? Τα ποστ-ιτς γιατί εφευρέθηκαν? Εγώ γουστάρω να έχω χιλιάδες κολλούες με σημειώσεις πάνω και να μη ξέρω τι σημαίνουν! Εσύ τι ζόρι τραβάς?! Α, στο διάλο πια!

Αυτά....

Πάω να οργανωθώ.

Γιατί και η dr. Spock θέλει το Γερμανό της.

2 σχόλια:

snikolas είπε...

Το laptop της δουλειάς είναι tablet. Δηλαδή έχει και στυλό και μπορείς να γράφεις πάνω στην οθόνη ότι θέλεις και να το σώζει σαν post-it. Τρελή ευκολία και δεν γεμίζεις και χαρτάκια τον τόπο. Οργανώθηκα που λες με τις υποχρεώσεις μου κτλ μέχρι που κάηκε το laptop!!!

Ανώνυμος είπε...

To snikolas:
Na pou erhesai sta logia mou. An pathei otidipote to laptop poios tha sou dosei to fili tis zois otan tha to eheis pathei to egefaliko?!
Organothika omos telika. To ekatsa to 14wro sti douleia alla ta katafera. Tora to mono pou hreiazomai einai kamia ekatosti backup. Aurio!