Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Όχι άλλα μικροκύματα!

Δεν χρησιμοποιώ συνήθως μικροκύματα. Δεν είχα ποτέ ως φοιτήτρια. Δεν έχω στο σπίτι τώρα και δεν είχαν ποτέ οι γονείς μου καθότι η μήτηρ μου πάντα είχε τις αμφιβολίες της περί ακτινοβολίας στο πιάτο σου. Και παρότι επιστήμων γυναίκα (μην ξεχνιόμαστε) υποβόσκει εντός μου μια φοβία όταν πρέπει να τα χρησιμοποιήσω. Βασικά ζητώ οδηγίες.

Έλα, όμως, που εδώ στη ξενιτιά που ήρθα, το διαμέρισμα έχει μόνο μικροκύματα! Και κανέναν να μου δώσει οδηγίες!

Γυρίζω σήμερα άπό τη δουλειά, αποκαμωμένη και πεινασμένη (άντεξα μόλις 4 ώρες να ακούω το Γερμανό) και λιμπίζομαι ένα κρουασάν σοκολάτα από το φούρνο στο μετρό. Ξεπερνάω το σκόπελο με τη συνεννόηση, το παίρνω, ανεβαίνω πάνω, το δαγκώνω και πέφτει το μάτι μου στα μικροκύματα. Διαβολικές σκέψεις κατακλύζουν το μυαλό μου. Μήπως να το ζεστάνω λίγο? Δεν θα είναι καλύτερα? Το βάζω μέσα και σκέφτομαι πως 2 λεπτά στα 645W πρέπει να είναι αρκετά, αφού το ρύζι χτες -που είχε οδηγίες- ήθελε 2 λεπτά στα 800W (μα τι επιστήμων είμαι εγώ!). Πατώ το κουμπί και περιμένω χαζεύοντας στον υπολογιστή.

Στο ένα λεπτό σηκώνω τα μάτια και -σας τ΄ορκίζομαι- άστραφτε μέσα στο φουρνάκι! Ο Μωυσής έπαιρνε τις 10 εντολές all over again! Η μαύρη τρύπα έφυγε από τον επιταχυντή αδρωνίων και ήρθε σπίτι μου! Είδα ξεκάθαρα τουλάχιστον μια ακτίνα φωτός από το κρουασάν μου στα τοιχώματα! Και όταν τέλειωσε η αποκάλυψη (έκλεισα πανικόβλητη το κουμπί) διαπίστωσα ότι το κρουασάν σοκολάτας μου ήταν τώρα φρυγανιά με κακάο...

Άτιμα μικροκύματα! Τελικά είναι όντως πράγματα του διαβόλου!


Αν ακούσετε πως νεαρή Κὐπρια χάθηκε σε τραγικό δυστύχημα με φουρνάκι μικροκυμάτων στη Γερμανία, εγώ θα είμαι.

12 σχόλια:

Ασυγχώρητη είπε...

Χαχαχαχα! Δόκτωρ εν ξέρεις ότι ειδικά τα γλυκά και τα έτοιμα εν μπορούμε πάνω από 1 λεπτό να τα ζεστάνουμε;; (έκαμα πειράματα όλα αυτά τα χρόνια χρήσης)..Προσεχτικά άμα βράζεις νερό, όι παραπάνω από ενάμιση λεπτό, και πρόσεχε καθώς το βγάλεις ενώ φαίνεται στάσιμο μπορεί να πεταχτεί ξαφνικά. Ένα καζούι εσκέφτηκες?? :P

drSpock είπε...

Ασυγχώρητη:Που να το αστρονομήσω?! Έγραφε πουθενά οδηγίες? Όπως θα κατάλαβες η φυσική αποκλείεται ως επιστήμη της επιλογής μου. Το σπίτι έχει και εστία αλλά να βράσω το κρουασάν εν μου εφάνηκε σωστό!Ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές, θα τις γράψω να τις κολλήσω δίπλα αν και με βλέπω να τη βγάζω όπως στα φοιτητικά μου χρόνια με μακαρόνια και πάλι μακαρόνια.

Ανώνυμος είπε...

βασικά έχεις το πάντα στο maximum power και ρυθμίζεις αναλόγως τον χρόνο. π.χ. για το κρουασάν σου 20 secs εν υπέραρκετα

α! και μην βάλεις ποτέ σου μεταλλικά πράματα μέσα (including πιάτα που έχουν ασημένια σχεδιούθκια πάνω - μιλώ εκ πείρας :p) εκτός αν θέλεις να δημιουργήσεις μια μίνι καταιγίδα complete με αστραπές και βροντές :-D

Ανώνυμος είπε...

alex: Δεν έχει δευτερόλεπτα, το μαύρο και το σκοτεινό, μόνο λεπτά! Τούτο για τα μεταλλικά ευτυχως έκοψε μου.

Ανώνυμος είπε...

lol den paizesai!!

Ανώνυμος είπε...

egw na deis fokous pou evala sta microwave (ti piata me sxediouthkia evala mesa, ti xarti kouzinas pou de kserw giati pirpolithike evala mesa, ti voutiro me asimenio peritiligma) vasika otidipote grafei stis odigies na mi vazw to evala ypothetw..eipamen iq patatas!
an kati exei tin dinami na sou pirpola to fagito sou, fantazomai kalo de kanei..

Ανώνυμος είπε...

hahaha.

nice one.

i think i have mastered the art of cooking in microwave.

Mporo akoma na sou kamo auko mati (opos to tiganito) mes to microwave.
Mporo na sou kamo rizi kai makaronia akoma.

(nan kala i persini eggleza sigkatikos)

mouzoura είπε...

xaxaxaxa polla dinato. pantos asimoxarto den prepi na vazeis mesa. touto ksero

Leni είπε...

Εν θέμα συνήθειας drSpock! (και να σου πομπάρουν/κρούσουν/στεγνώσουν-ως-τζει-που-εν-πάει-άλλο λίγα φαγιά) χεχε

Βασικά, no matter what, μεν βάλεις αυγό με το τσόφλι μες στο microwave!! Ούτε ψημένο! Trust me :p

Roam πώς κάμνεις το αυγό μάτι;! Θέλω tutorial!

Ανώνυμος είπε...

@ leni: το λοιπόν...σπάζει το αυγό τζαι σιονώνεις το πάνω σε ένα κανονικό πιατούδιν. βάλλεις του ξερω γω λλίον άλας τζαι ό,τι άλλο θέλεις πάνω. Πιάνεις αλλο ένα πιατούδι τζαι σιεπάζεις το. Βάλλεις τα μες το microwave τζαι αφήνεις το κανα 2 λεπτά το πολλύ.

Ανώνυμος είπε...

@ εφοήθηκα ότι δεν θα ελάλες να βάλουν πιατούϊν που πάνω που το αφκό τζιαι ήταν να γίνει ολοπούρπουλλον το micro.

@ Ολους τους ενδιαφερόμενους. σκεπάζετε τυρόπιττες, κρουασάν, οτιδήποτε αλμυρά με μια χαρτοπετσέττα όταν τα ζεστένετε στο micro, διατηρούνται τραγανά και δεν υγραίνονται.

Η απόψη μου είναι ότι ακόμα και το νερό αλλάζει γεύση στο φούρνο μικροκυμμάτων.

Heliotypon είπε...

Τώρα είδα το και γι'αυτό σου γράφω, έστω καθυστερημένα, γιατί μπορεί να έχεις και στα Λοντίνα κανά μικροκυματικό εργαλείο. Κανόνες Χρήσης:
* Κρουασάνια, τυρόπητες και ότιδήποτε crisp δεν το βάζουμε στα μ.κ. γιατί γίνεται σαν ζυμάρι...
* ΠΟΤΕ δεν βάζουμε αυγά (π.χ. για να τα κάνουμε μελάτα ή σφιχτά). Στο πρώτο μισό λεπτό θα έχουν εκραγεί γεμίζοντας όλα τα εσωτερικά τοιχώματα με ...ομελέτα!
* Καλά, αλουμινόχαρτο ή χαρτιά με μεταλική επικαλύψη ούτε να τα σκεφτείς....
* Αποφεύγεις να βάλεις και κρεατικά που έχουν εξωτερικά πέτσα (π.χ. συκωτάκια πουλιών) γιατί κι αυτά σκάνε!
* Είναι πολύ χρήσιμο γα να μαγειρέψεις πράσινα (π.χ. φασολάκια, μπρόκολα, αγκινάρες) κρέατα (αλλά θα γίνουν σαν νερόβραστα), να ζεστάνεις σάλτσες, σούπες, μακαρόνια, υγρά (π.χ. όταν σου κρυώνει ο καφές τον βάζει για δευτερόλεπατα), και σχεδόν οτιδήποτε.
* Πολύ καλό για ξεπαγώματα. Από κρεατικά μέχρι ψωμί (αλλά μην τα αφήσεις πολύ γιατί τα έχασες).
* Αν αφήσεις περισσότερο από όσο πρέπει οτιδήποτε εκεί μέσα δεν θα καεί αλλά θα σου στεγνώσει τελείως.

Καλή διαμονή.