Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Γερμανική οργάνωση (1)

Δεν έχω συγκεκριμένο θεμα γι’αυτό το πόστ πέρα από το ότι είμαι στη δουλειά (στη Γερμανία) και περιμένω χωρίς να μπορώ να κάνω αυτό που πρέπει, δηλαδή να δουλέψω!

Χτες «έμαθα» ένα καινούριο πρόγραμμα στον υπολογιστή, που δουλεύει με Linux/Unix και επομένως δεν καταλαβαίνω Χριστό! Πριν να τα κλείσω και να φύγω για να προλάβω το τελευταίο λεωφορείο παρατήρησα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την τελευταία εντολή που είχα δώσει αλλά είπα μέσα μου: Κι αύριο μέρα είναι. Αμ, δε! Σήμερα το πρωϊ το κωλοπρόγραμμα δεν μ’αφήνει να κάνω τίποτα, δεν μπορώ να φορτώσω τα file μου γιατί αποφάσισε να μην τα βρίσκει και μετά από σχεδόν 3 ώρες άκαρπων προσπαθειών αποφάσισα να ακολουθήσω τη φύση μου και να τα παρατήσω!

Και όχι τίποτα άλλο, αλλά όταν έρθει επιτέλους ο Γερμανός που μου το είχε δείξει χτες θα διερωτάται πως στο καλό τα έκανα τόσο σκατά σε τόσο λίγη ώρα που με άφησε μόνη μου!

Που να ήξερε ότι μπορούσα να το κάνω και σε λιγότερο χρόνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: