Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Dating 101

Α: άντρας συνοδός
dS: εγώ
Με Italics το τι σκεφτόμουν

Α: Που θέλεις να πάμε τωρά? (μετά από φαγητό και βόλτα στη Λήδρας)
dS: Δεν ξέρω? Τι επιλογές έχω?!
Α: Πάμε κάπου που φαίνεται όλη η Λευκωσία?
dS: Στο Σκαλί?
Α: Όι. Κάπου αλλού στα Λατσιά.
dS: ΟΚ! Πάμε. (ευκαιρία να μάθω και άλλα μέρη)


Φτάνουμε κάπου στην ερημιά και σταματούμε για να κάνει και ένα τσιγάρο αφού του ζήτησα ευγενικά πριν να μην καπνίσει πάνω στο χοιρινό μου.

dS: Ξέρεις πως λενε τζείνο τον αστερισμό (δείχνω γυρισμένη προς το παράθυρο) που μοιάζει με Τοξότη? (Το Αλτσχάϊμερ μου μέσα, πως τον λεν, εν να σπάσω). Είχα ένα φίλο που μου τα μάθαινε...

Ξαφνικά νιώθω ένα χέρι στην πλάτη της θέσης μου και εκείνον να μυρίζει τα μαλιά μου

dS: (WTF?! ... Ερημιά+αστέρια = textbook περίπτωση εθελούσιου ξεμοναχιάσματος. OMG! Πόσον ηλίθια είμαι?! )

dS: (Γυρίζοντας) Εν κάμνεις τζείνο το τσιγάρο καλύτερα?!


Νομίζω χρειάζομαι επειγόντως οδηγίες για dating!


---------------------------------------------------------------------
Γενική διευκρίνηση και τοποθέτηση: Το ότι ο συγκεκριμένος εγούσταρε εκατάλαβα το. ΤΟΣΟΝ ηλίθια και αφελής εν είμαι! Αλλά εκεί που χωλαίνει το CV μου είναι στον τομέα 'εμπειρία'. Εξού και δεν έκαμα κατευθείαν τον συνειρμό: ερημιά+θέα=ξεμονάχιασμα, αλλά ούτως ή άλλως υπέθεσα ότι η μέχρι στιγμής στάση μου θα τον απέτρεπε από παρόμοιες επιχειρήσεις (το default mode μου είναι keep your distance). Βγήκα μαζί του γιατί είχε τα κότσια να το ζητήσει (δις) χωρίς μεσολαβήσεις και inside πληροφορίες και γιατί μπορούσε να αρθρώσει μία ολοκληρωμένη άποψη. Επίσης, γιατί αποφάσισα να μην απορρίπτω τον κόσμο από την πρώτη ματιά. Το ότι είχε τα αρχ%*α να δοκιμάσει κάτι χωρίς να γίνει πιεστικός είναι υπέρ του. Εξάλλου, το ότι βγήκα μαζί του δεν σημαίνει οτιδήποτε. Δεν θυμάμαι να υπέγραψα κάτι και δεν νομίζω ότι κοροϊδεύω κανέναν εφόσον η στάση μου δεν παραπλάνησε κανέναν. (Πάντως, φαντάζομαι η παρέα μου ήταν αρκετά καλή γιατί θέλει να με ξαναδεί!) Having said that, έχω πρόβλημα με το να απορρίπτω κόσμο. Δεν μπορώ να ρίξω χυλόπιττα, νιώθω άσχημα για τον άλλο. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει και ότι θα του κάτσω! Απλά συνήθως όταν διακρίνω ενδιαφέρον από κάπου που δεν θα ήθελα απομακρύνομαι διακριτικά (βασικά δεν με ξαναβλέπουν!) ούτως ώστε να αποφύγω την ανάγκη για ανοικτή τοποθέτηση (είπαμε είμαι Ζυγός!). Βασικά, ό,τι και να γίνει τζείνον τον οδηγό χρειάζομαι τον!

27 σχόλια:

Leni είπε...

Xex, i apantisi pou edwsa se paromoia fasi itan "pws ton pineis ton kafe sou en mou eipes"...

:/

the bastard; unshaved. είπε...

Εγώ που τούτη ούλλη τη κουβέντα κρατώ ότι εμύριζε τα μαλλιά σου.

Μπορεί να εσκέφτηκε "λούννεται τουτη ή βρωμεί;"

how romantic χε χε

Ανώνυμος είπε...

So you didn't like the guy?

Marl3n είπε...

Xexe! Mporw mono na kamw visualise ti fasi ;P
Ontws, you need a guide for dating :)

Opws eipe kai o Passenger, you didnt' like him? If so, why go out with him in the first place?

Pantws tolmiros o tipos. Emena oi files mou arxisan na 3enerwnoun apo autous me tous opoious vgainoun kai DEN kanoun apolitws tipota! Alla apo tin alli, oute autes oi a8eofoves den kountoun ligo tin katastasi..

Anti-Christos είπε...

Αφού δεν σε αποκάλεσε με λάθος όνομα, (Μαρία, για παράδειγμα) no harm done! :)))

xxx

Diasporos είπε...

Ωχ καημένη Δρ. Δέν πάμεν σε ερημικά μέρη με αγνώστους. Στη ΧΤΕρνία τούτον σημαίνει αυτοκτονικές τάσεις.

Arahni είπε...

Dr moy efirtika giati emporusa aneta na ekamna to idio! Otan vreis to dating guide pls steile ena copy...kata protimisi me eikonografiseis

Sike είπε...

σημειώστε με και μένα μες τζείνους που άνετα θα εβρέθουνταν στην ίδια περίπτωση! Το μεσαίο μου όνομα είναι "Αφέλι".

έγλεπε ρε σποκκ!

Fri είπε...

Φυσικά και δε χρειάζεται να επισημάνω πως το καλύτερο σε αυτήν την ανάρτηση είναι οι σκέψεις σου Dr.Spock! Χεχε
Τι να σου κάνω που το όμορφο μυαλουδάκι σου δεν κάνει συνειρμούς? Τουλάχιστον είχες λουστεί πρόσφτα??? :Ρ

Sceptic Anonymous είπε...

ΛΟΛ. Κατά τα άλλα οι γυναίκες έχουν διαίσθηση και άλλες παπαριές για αφελείς.

Όμως ρε Σποκ έξυπνη κοπέλα είσαι, σκέφτου λίγο. Σε πήρε για φαγητό, για βόλτα στη Λήδρα και μετά σε μοναχικό μέρος να δεις την Λευκωσία. Τί ενόμιζες ότι θα γινόταν; Να σου δείξει την συλλογή των πεταλούδων του;

Όσοι ρωτούν γιατί ο τυπάς μυρίστηκε τα μαλιά της πραγματικά πρέπει να αγοράσουν τζίνον τον οδηγό. Είναι κλασσική κίνηση εξ ου και η Σποκ του έκοψε τον αέρα.

Όμως και εσείς ρε κορίτσια αποφασίστε τί θέλετε. Όταν δεν σας την πέφτουν, δεν έχει άντρες, όταν σας την πέφτουν είστε αφελείς και δεν καταλάβατε τί γίνεται.

Χμ, τελικά είναι αλλού το πρόβλημα όχι στους άντρες. (Αμάν τί είπα)

nic είπε...

Να υποθέσω ότι η φάση εσταμάτησεν τζαμέ; Πάλε καλά

Εγώ έκαμα κάτι ακόμα πιο ηλίθιο κάποτε... Εζήτησεν μου να τον πάρω σπίτιν του διότι εξαπόλησεν τον τζαμέ ο παρέας του. Μες την καλοσύνην εγώ (τζαι αφέλεια μέχρι αηδίας), επήρα τον. Ε, μετά εν εκατέβαινεν που το αυτοκίνητο μου!! That was scary! (Τζι εγώ πππππούλλιν)

Sike είπε...

err, Sceptic, όταν λέμε "δεν έχει άντρες", εννοούμε "δεν έχει άντρες του χαϊρκού". Όποιος μυρίζεται τα μαλλιά μας πρέπει να του καθούμστεν θέμα; Ερώτησες τζι έμαθες ότι εθωρκέτουν ή είχε άλλωσπως υπόθεσην;

:]

Ανώνυμος είπε...

Ε αν μεν εθωρκέτουν τζαι εν είσιεν ούτε άλλωσπως υπόθεση, η ανυπόθετη εν η συγγραφέας!

Πότε εν τα γενέθλεια σου dr.Spock? Ήβρα το δώρο σου! http://www.amazon.com/Dating-Dummies-Joy-Browne/dp/0764550721

Ανώνυμος είπε...

Μα κόρη μου γεωγραφίαν ενιξέρεις, άκου να δεί τη Λευκωσία ούλλη που τα Λατσιά, αν σου ελάλεν που το ύψωμα στο Πλατί άτε τέλος παντων. Πόσην αφέλεια πάνω σου μάνα μου? Νομίζω εσεις οι πολλά μορφωμένες τα απλά εν τα κόφκει ο νούς σας.

Πρόσεχε άλλη φορά.

Πρασινη νεραιδα είπε...

nmza 8a eleges oti esi tu ximikses!
(ego etsi 8a ekana dld...)

odws re koritsi mou, exis skouriasei,ekane bam apo xiliometra oti goustare ti fasi.

Sceptic Anonymous είπε...

@ Sike

Δεν είμαι εγώ που βγήκα έξω με ανυπόθετο άντρα. Άρα το λάθος πάλι είναι με την Σποκ. Αν δεν εγούσταρε δεν έπρεπε να πάει. Τί έπρεπε να κάμει ο λεβέντης; Να της πει, τωρά που θα πάμε θα σου την πέσω για αυτό πε μου αν δεν θέλεις;

papoutsosiko είπε...

aman fkis me kapia tziai ise ..diaxitikos ise malakas , aman prospathis na paris to prama isixa tziai irema pale ise malakas. an tin paris se akrivo estiatorio ise enas malakas pou theli na kami show ta lefta sou, antin paris se tavernoua ise enas malakas pou tsigounefkete. omorfa

Ανώνυμος είπε...

Ετσι σοβαρά, ενόμιζα ότι εν εγίνονταν έτσι πράματα στις πόλες. Τούτα του τύπου "Ελα να δούμε την πόλη απο τον λόφο" θυμίζουν μου Αμερικάνικες ταινίες του 50. Δηλαδή στην Νέα Υόρκη η στο Λονδίνο που εν έσιει βουνά πως καταφέρνουν οι άντρες τζιαι κάμνουν κίνηση πάνω σε μια κοπέλα; Πιάνουν αεροπλάνο μαζί τζιαι παν σε άλλη χώρα;

Ασε που όταν εν εσιει κανέναν γυρώ ο βιασμός εν πολλά πιο ελκυστικό πρόσπεκτ για ένα σπαρκωμένο άντρα.

drSpock είπε...

@Λένη: Ντάξει. Άρα υπάρχουν και χειρότερα!

@Αξύριστε: Ο ρομαντισμός είναι το φόρτε σου εν εν?! Τα μαλιά μου ήταν φρεσκολουσμένα και μυρίζαν ωσάν τασάκι από τα τσιγάρα όλων των υπολοίπων στο εστιατόριο!

@Επιβάτη: Αρκετά για να βγω μαζί του αλλά όχι αρκετά για τα υπόλοιπα. Does that make sense?!

@Marl3n: Ακριβώς. Πρέπει ο άλλος να μπορεί να παίρνει και καμιάν πρωτοβουλία αλλά και να καταλαβαίνει πότε γίνεται φορτικός. Είναι λεπτή ισορροπία και νομίζω πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό αν είναι να δούμε χαϊριν!

@ΑντίΧρηστος: Αυτό θα ήταν όντως ασυγχώρητο. Δεν συμφωνείς? :)

@Διασπορος: Εντάξει εν επήα και με τον πρώτο τυχόντα! Εξασκώ και την κοινή λογική μου. Εξάλλου, εδώ είναι Κύπρος (ευτυχώς).

@Αράχνη: Νομίζω ήβρε μας το η Ψυχία!

@Σικε: Γλέπω είπαμε!

@Φρι: Κάνει συνειρμούς αλλά σε άγνωστες καταστάσεις αργεί λίγο. Αφού μόνο που τις ταινίες ήξερα τέτοια σκηνικά για ραντεβού!

@Σκέπτικ: Καλά κάνουν και μας την πέφτουν. Αν δε ζητήσεις δεν θα λάβεις. Όσο για μένα, είπαμε, μου λείπει η εμπειρία της πιάτσας και θεώρησα ότι η στάση μου δεν επέτρεπε τέτοιες κινήσεις.Όσο για τα μαλλιά δεν ήξερα ότι είναι κλασσική κίνηση αλλά η διαίσθηση μου (είδες που έχω τελικά!) μου είπε ότι κάτι δεν πάει καλά. Κατά τα άλλα, όμως, δεν έγινε και τίποτα. Βιώματα ζωής είναι όλα!

@Νεεριε: Η καλοσύνη μας εν να μας φάει. Πάντως σε αυτοκίνητα αγνώστων δεν μπαίνω!

@Σικε: Α, μπράβο! Κατά τα άλλα μιαν υπόθεσην είχε την αλλά δυστυχώς εν ήταν η κατάλληλη.

@Ψυχία: Επεράσαν, αλλά τωρά θα μπω Αμαζον να το παραγγείλω. Και να πιάσω και ένα για την Αράχνη! Να σαι καλά!

@Ανώνυμος: Ναι, ρε φίλε είμαι αγεωγράφητη! Πάντως, εφαίνετουν αρκετά καλά. Και είπαμε, δεν μπαίνω στα αυτοκίνητα αγνώστων. Συνήθως ξέρω να κρίνω :)
Αλλά ναι, εφάαν μας τα βιβλία!

@Νεράϊδα: Να χυμήξω αποκλείεται :)

@Σκέπτικ: Αφού ανοίξατε συζήτηση να ξεκαθαρίσω ότι δεν ήταν εντελώς ανυπόθετος αλλά το ότι βγήκα με κάποιον δεν σημαίνει ότι γουστάρω και κάτι παραπάνω. Σο κάτω κάτω βγήκα για να το διαπιστώσω. Έτσι δεν γίνεται συνήθως? Και παρεπιπτόντως, ρε Σκέπτικ δε μου λες και καμιά καλή ατάκα για απόρριψη που να μην προκαλεί ψυχικά τραύματα? Θα το εκτιμούσα.

drSpock είπε...

@Παπουτσόσικο: Εύρετε μια χρυσή τομή! Εξάλλου εγώ δεν ήμουν ποτέ τόσον απόλυτη όσο λες :)

@Επιβάτη: Μα γι΄αυτό κι εμένα δεν επήεν το μυαλό μου αρχικά! Ούτως ή άλλως η Λευκωσία δεν έχει και πολλές επιλογές αν δεν θέλεις να πας για ποτό τέτοιαν ώρα και μια βόλτα δεν ακουγόταν άσχημα. Για άλλες πόλεις δεν ξέρω αλλά για Λονδίνο θα φροντίσω να σε ενημερώσω που Δευτέρας.

Ανώνυμος είπε...

Μπα εν χρειάζομαι ενημέρωση για το Λονδίνο, εν σχεδιάζω να παω any time soon.

Sceptic Anonymous είπε...

@Επιβάτη

Στο Λονδίνο πίνεις μπύρες και μεριμνάς να πιει παραπάνω που σένα. Τα υπόλοιπα γίνονται που μόνα τους. Τούτο μπορεί να έγινε, μπορεί και όχι σε ένα φίλο μου (καποιους φίλους μου) *blushes*

@Spock
Πλάκα μου κάμνεις; Απόρριψη που να μην πονάει; Υπάρχει έτσι πράγμα; Είναι φάσμα ο πόνος, κάποιοι το παίρνουν στα σοβαρά και κόβουν φλέβες και κάποιοι το ξεπερνούν σε μερικά λεπτά / ώρες / άτε μέρες.

Αλλά τί να του πεις του καψερού. Ξέρεις δεν φταις εσύ, αλλά εγώ και είμαι μπερδεμένη. Μπλιαξ. Πες το ντόμπρα, ξέρεις τελικά δεν είσαι το στυλ μου και δεν νομίζω να δουλέψει το πράγμα. Και αν σου πει, μα και μου, πες του to man up and take it as a man. Όπως θέλεις μετάφρασ' το τούτο.

Λες να γράψω και εγώ κανένα μάννουαλ;

SparksScribbler είπε...

Oh god! This was so funny... Μου θυμίζει μια άλλη ιστορία με "αφελή" Λευκωσιάτισσα και θέα που δεν είναι της παρούσης... Και μάλλον γελώ για την ιστορία που θυμούμαι αντί γι' αυτό που έγραψες...
I 'll be back με πιο coherent comment later...

Λάζαρος είπε...

Άσχετο: Εννοούσες τον Ωρίωνα;

:D laz

Ανώνυμος είπε...

Aχ μικρο και ανοητο κοριτσι.
Μα ακομη καμνουν το τουτο τα αγορια? χεχεχεχε
Εμεις πηγαιναμε στη Μακεδονιτισα και στη Αγλαντζια πανω στο υψωμα οπου η θεα ηταν καταπληκτικη.
Εμεις κανονιζαμε παρεα με φαγητο και ποτο και ξιπαζαμε τα ζευγαρακια. χεχεχεχεχε
Εχεις πολλα ακομη να μαθεις πανω στο θεμα του Ραντεβου.
Αλλα εν νομιζω φετος ισχυουν τα ραντεβου.

Ανώνυμος είπε...

wow!! gia mena to pio parakseno tis upothesis einai otan akouw oti exei anthrwpous pou vgainoun rantevou. Emeina ston kairo pou evlpes ena gkomeno, emethouses, eglifestoun kamposo mes to club kai MPAM! Exete ta! That was MY dating (last time i was single i was 17, men me pareksigate eixa polles kai zwires ormones)
Nomizw an xwriza kai eprepe na arxisw na rantevoudarw itan n athelw kai gw guide giati itan na ta kamw pillies..

Ανώνυμος είπε...

@Sceptic: Δηλαδή να αρχίσω να πίνω? :)
Νομίζω έχεις δίκαιο για την ντόμπρα προσέγγιση. Θα το εφαρμόσω...την επόμενη φορά. Προς το παρόν την κάνω για άλλη χώρα!

@Queen: Θα περιμένω εναγωνίως!

@Λάζαρος: Ναι! Το θυμήθηκα την επομένη. Επίσης, ξεχνώ να πίνω τις πολυβιταμίνες μου :)

@Ναμπου...τωρά: Ναι, μάλλον είμαι μικρή (not) και ανόητη. Και δεν ήξερα και ποτέ τι ακριβώς κάνουν τα αγόρια. Αλλά μαθαίνω γρήγορα!

@Cake: Εντάξει, τέτοια δεν έκανα ποτέ, κυρίως γιατί δεν έχω μεθύσει ποτέ στη ζωή μου (ακόμα!). Πάντως, αν εξαιρέσεις 2 ραντεβού προ αμνημονεύτων χρόνων που καταλήξαν σε 4.5 χρόνια σχέση και κάτι dinner dates με διάφορους όταν ήμουν δεσμευμένη και επομένως ήταν κάθαρα κοινωνικές εκφάνσεις αυτή είναι η πρώτη περίοδος στη ζωή μου που "βγαίνω". Φαντάζομαι τα πράγματα δεν είναι γενικά τόσο περίπλοκα απλά εγώ έχω μια τάση να τα περιπλέκω. Ελπίζω δηλαδή!