Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Θέλω να διακτινιστώ τώρα!

Θέλω να διακτινιστώ κατευθείαν στο Μόναχο χωρίς να χρειάζεται να πακετάρω, να πάω μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο, να κάνω check-in, να περιμένω στο αεροδρόμιο χωρίς να μπορώ να κάνω αυτό που θέλω (δηλαδή να κοιμηθώ), να αλλάξω πτήση και να πάρω ταξί κουβαλώντας 2 βαλίτσες και το laptop μου μην έχοντας κοιμηθεί για κανένα 24ωρο!

Τόση τεχνολογία στο CERN γιατί δεν ανακαλύπτουν και κάτι να διευκολύνουν τη ζωή μας?! Μήπως ζητάω πολλά?

ΥΓ1: Ακόμα δεν έχω πακετάρει και φεύγω σε 16 ώρες για κανα τρίμηνο. Να ανησυχήσω?
ΥΓ2: Επειδή είμαι στη δουλειά και βαριέμαι, μήπως μπορεί να μου πει κάποιος πως βάζεις links σε ποστ?Δοκίμασα το εισαγωγή συνδἐσμου στις αναρτήσεις αλλά δε μου δουλεύει.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Re tzai gw lalw panta oti i kallitteri anakalipsi tha itan i tilemetafora..dkio ppallies paeis diimero sto mexico ama sou ertei

ma eisai tzai su technologically challeged xrisi mou kori?
kopellia peite tis spock pws na vallei links thelw tzai gw na mathwww

Ασυγχώρητη είπε...

Δόκτωρ Σποκ καλό ταξιδάκι!

Cake μου η φαντασίωση του κόκκινου κουμπιού που το πατάς και βρίσκεσαι όπου θέλεις..ΚΛΑΨ

Κορίτσια εκεί που γράφετε την ανάρτηση έχει πάνω κάτι εικονίτσες και είναι μετά που εκείνη που αλλάζει το χρώμα των γραμμάτων. Επιλέγετε από την ανάρτηση τη λέξη που θέλετε να οδηγεί ένα link και ακολούθως πατάτε εκείνο το κουμπάκι με την πράσινη γη. Θα σας εμφανίσει ένα παραθυράκι όπου μπορείτε να κάνετε paste τη διεύθυνση που θέλετε να οδηγηθεί ο αναγνώστης.

Εν τούτο που εννοείται να βάλετε λινκ ένεν; Αν είναι τίποτε άλλο φταιν οι καφέδες που δεν κατάλαβα..

Ηπια 4 καφέδες σήμερα.. Έπιαμε η υπερκινητικότητα στα μπλογκς...

Ανώνυμος είπε...

Thanks. Den epelega ti lexi! Tha to dokimaso aurio. Eipa na anoixo mia teleutaia fora to laptop na do ti kairo tha kanei aurio (kai ton allo mina)sto Monaho gia na do an ta hreiazomai telika kai ta 3 palto giati i valitsa mallon den horei alla. Pao na katso pano tis kai na do pos tha tin katevaso 3 orofous!

Ανώνυμος είπε...

sirtin pou to parathiro ;-P

kalo taksidi kai kali arxi

SparksScribbler είπε...

Καλό ταξίδι! Κι εγώ πάντα περιμένω ως την τελευταία στιγμή να πακετάρω και μετά με τρώει το άγχος, αν θα προλάβω, αν θα ξεχάσω κάτι, αν θα κλείσει η βαλίτσα... Ουφ... Ταξιδεύω σε 1 εβδομάδα, λες να αρχίσω να πακετάρω από σήμερα;
Στο αεροδρόμιο δεν υπάρχει wi-fi ; Αν θα πάρεις το laptop μαζί σου, εν καλό ποσκόλιο...

Ανώνυμος είπε...

Έφτασα αισίως! Και συνδέθηκα κιόλας όπως βλέπετε. Εντάξει το μπάνιο ήταν καλύτερο στη φωτό (έχω μια ψύχωση με το μπάνιο κι αν δε δω φωτο ψυλλιάζομαι τα χειρότερα) αλλά εντάξει καλά είμαστε. Ευχαριστώ για τις ευχές.
Cake:Ήταν 22.3 κιλά ακριβώς (συν μια χειραποσκευή) και την κατέβασε ο Ντάντυ. Σιγά μην πετάξω τα υπάρχοντα μου από τον τρίτο!
Queen:Πακέταρε μια μέρα πριν καλού κακού γιατί εγώ όλο και κάτι ξέχασα πάλι. Το αεροδρόμιο νομίζω έχει wi-fi αλλά δεν το ήλεγξα γιατί δεν έκατσα ώρα (και αν άνοιγα τον υπολογιστή θα έπρεπε να δουλέψω σε κάτι που αναβάλλω!) Το μόνο καλό με το να ταξιδεύεις τέτοιες unholy hours είναι ότι το αεροδρόμιο είναι άδειο. Πας μια ώρα πριν και είσαι κυρία! Που πας με το καλό?

SparksScribbler είπε...

Πίσω στη βάση μου, στις κρύες αγγλικές εξοχές που λατρεύω...

the bastard; unshaved. είπε...

Καλά να περάσεις.
Αν έβρεις τη τρύπα που ανοίξαν για να φτάσουν στο absolute zero, πόζαρε τζαι φκάλε φώτος.

We do wait. :)

Ανώνυμος είπε...

tha pozaro kai tha valo to absolute zero na patisei to koumpi! ki eutuhos pou i trupa tha einai mauri gia na me kolakeuei kai to hroma.