Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Ομιλείτε Ελληνικά?

Είμαι που λέτε σε μία στάση λεωφορείου κάπου έξω από το Μόναχο. Είναι περασμένες 9 το πρωί και έχω ήδη αργήσει γιατί μπήκα σε λάθος γραμμή στο μετρό και έπρεπε να γυρίσω πίσω και να πάρω τη σωστή γραμμή (μόνο στο Μόναχο μου έχει συμβεί αυτό!). Ψάχνω να βρω τη στάση για το λεωφορείο νούμερο 293 και απελπισμένη καθώς είμαι ρωτώ κάποιον:

dr. Spock: Excuse me. Is this the bus stop for 293?
Άγνωστος: ?????
dr. Spock: Ok. Thank you (μα κανείς πια να μη μιλά Αγγλικά σ’αυτή την κωλοχώρα!).
Άγνωστος: Ελληνικά μιλάς?
dr. Spock: ???????????? (Α στο διάλο!). Ναι, μιλάω. Εδώ είναι η σταση για το λεωφορείο 293?
Άγνωστος: Δεν ξέρω, εγώ πάω αλλού.
dr. Spock: Καλά. Ευχαριστώ πάντως.

Μα να μην το σκεφτώ να μιλήσω πρώτα Ελληνικά στο Μόναχο?!!!

1 σχόλιο:

Saigon & Baygon Inc. είπε...

Σε διαβάζω εδώ και μερικές μέρες... Πολύ μου αρέσουν τα χρονογραφήματά σου. :-)
Κουράγιο εκεί στα ξένα!

Saigon