Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Γερμανική οργάνωση (3)

Εντάξει, το καταλαβαίνω. Σίριαλ το έχω κάνει. Σας έχω πρήξει τα ...αυτά που δεν έχω. Αλλά δεν μπορώ άλλο! Πάνω που νόμισα ότι το πήρα το κολάι πάω να φορτώσω το καινούριο file και δεν μου το ανοίγει σωστά γιατί έχει tab παρότι εγώ το φύλαξα σε comma-delimited που σύμφωνα με τις οδηγίες είναι το σωστό format. Και δεν ξέρω και πως να ξεφορτωθώ τα %&*Ι^Ο*@ τα tab! Και ο Γερμανός δεν μου δίνει καμία σημασία εδώ και μία ώρα! Πρέπει να δύσει ο ήλιος για να ασχοληθεί μαζί μου, εξού και χτες έφυγα κατά τις 11. Το βράδυ! Και όταν επιστρέψω Κύπρο πρέπει να το ξανακάνω μόνη μου!

Τελείωσε.

Το αποφάσισα.

Ο κύβος ερρίφθη.


Ζητείται άντρας, ψηλός, μελαχροινός με πράσινα μάτια και χιούμορ που να ξέρει ΤΑ ΠΑΝΤΑ από υπολογιστές. Απολαβές αναλόγως προσόντων. Μόνο σοβαρές αιτήσεις θα γίνονται δεκτές.



Λίγο αργότερα....

Μετά από ψύχραιμες διαπραγματεύσεις με τον υπολογιστή και επιστράτευση της τεράστιας εξυπνάδας μου (!), με χαρά σας ανακοινώνω ότι τα έχουμε πλέον βρει οριστικά και η κρίση έχει λήξει.

Αιτήσεις εξακολουθούν να γίνονται δεκτές.

Ποτέ δεν ξέρεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: