Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Η πρώτη μου φορά

Επέστρεφα από Λεμεσό κατά τη 1 το βράδυ (ή μάλλον πρωϊ) και κάπου στη μέση της διαδρομής βλέπω ένα περιπολικό και έναν αστυνομικό να κουνά λίγο ένα φωτεινό ματσούκι. Δεν με έχουν ξανασταματήσει και δεν ήμουν σίγουρη αν έγνεφε σε μένα αλλά είπα καλού κακού να σταματήσω. Μεχρι να το αποφασίσω σταμάτησα λίγο πιο μακρυά από το περιπολικό. Κάνω μία πισινούλα και περιμένω. Πίσω μου είχε σταματήσει και ο...από πίσω μου και ο αστυνομικός κάτι του έλεγε. Δεν ήμουν σίγουρη αν μου είχε κάνει νόημα αλλά μια που σταμάτησα σκέφτηκα ότι δεν ήταν σωστό να φύγω έτσι! Εν τω μεταξύ συνηδητοποίησα ότι δεν είχα ιδέα που είναι η ασφάλεια του αυτοκινήτου αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα ήταν στο ντουλαπάκι οπότε στη ανάγκη θα την έβρισκα. Τέλοσπάντων, περιμένω, περιμένω σε λίγο έρχεται το όργανο (τον έβαλα να περπατήσει κιόλας γιατί ήμουν λίγο μακρυά), κατεβάζω το παράθυρο και περιμένω.

drSpock: Καλησπέρα (με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά γιατί όσο και να πεις ήταν η πρώτη φορά, δεν έτρεχα, δεν ήπια άρα δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας)
Όργανο: Μα εν σας εκάμαμε σήμα να σταματήσετε (γεναίκα οδηγός, τι περιμένεις!)
drSpock: Ναι δεν ήμουν σίγουρη αν μου εκάματε σήμα ή όχι και είπα καλού κακού να σταματήσω (δεν παίρνω έξτρα πόντους που είμαι νομοταγής πολίτης μέχρι αηδίας?)
Όργανο! Το όνομα σας?
drSpock: drSpock
Όργανο: Και που πάτε?
drSpock: Λευκωσία (πάντα με μεγάλο χαμόγελο)
Όργανο: Μια που σταματήσετε μόνη σας, εν τζαι ήπιετε καθόλου πόψε? (Αφού είσαι τόσον ηλίθια τζαι εσταμάτησες μόνη σου μπορεί να είσαι και πιωμένη!)
drSpock: Όχι, όχι. Δεν πίνω (Που τη γιορτή του Κρασιού έρχομαι εν τζαι παίζει ρόλον εν εν!)
Όργανο: Εντάξει. Και προσεχτικά
drSpock: (Ακατάχνωτα!)

Δε φτάνει που την πρώτη φορά που με σταμάτησε η αστυνομία, δεν με σταμάτησε η αστυνομία εσταμάτησα μόνη μου, δεν έμαθα και αν το στόμιο που φυσάς για το αλκοτέστ το αννοίγουν μπροστά σου! Μήπως τελικά έπρεπε να τους πω οτι ήπια μισό ποτήρι κρασί να έχει και περισσότερο σασπένς το βράδυ μου? Ειδικά αφού τελικά την πρώτη σου φορά δεν τη ξεχνάς ποτέ?!!

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Χαχαχαχαχα! Σκέφτου την αντίδραση του αστυνομικού!!
Είσαι ωραία!

Leni είπε...

Χεχεχε, έπαθα την κι εγώ έτσι την πρώτη φορά που ενόμισα ότι μου ενέψαν, αλλά με τη διαφορά ότι εμένα εν εμπήκαν στον κόπο να έρτουν. Πρέπει να με επήραν για πιο βλαμμένη από ότι μπορεί να σε επήραν εσένα! χεχεχε

Ανώνυμος είπε...

Τσαρτελλούϊ@ Ευχαριστώ, βρε αλλά δεν νομίζω να πιστεύει και το όργανο το ίδιο!

Leni@ Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη μου. Ϊσως πρέπει να τους κάμνουν μαθήματα στην ακαδημία για το πως να κουνούν με σαφείς ενδείξεις το ματσούκι τους! Σε μένα ήρτε μάλλον γιατί δεν έφυγα και είπε να μην με αφήσει στην άκρη του δρόμου όλη νύχτα!

Αχάπαρη είπε...

hehehe mou thimises tin mia kai monadiki (im proud of that)fora poy me stamatise k emena i astinomia kai pou tin taraxi mou edosa tous tin tautotita mou kai ksexasa na tin parw pisw. tin alli imera epiasan me tilefono je eipan m signomi pou me ksilaosan!

Ανώνυμος είπε...

Kαλάν εν έσιει έτσι πράμα!!!
Ούτε τηλεπαθητικά να επικοινωνούσαμε!!!

UrbanTulip είπε...

χα χα σταματησες μόνη σου. Δεν ξανακούστηκε!! τέλεια!