Κυριακή 25 Μαΐου 2008

Prost! (ή και στην υγειά σας)

Προχτές το βράδυ έκανα Munchen by night ή αλλιώς μπαρότσαρκα! Γενικά δεν κάνω ...(insert city name here) by night, για τον απλούστατο λόγο ότι συνήθως ταξιδεύω μόνη και δεν μ'αρέσει να βγαίνω μόνη τα βράδια. Εδώ όμως είχα μια παλιά γνωριμία και είπα what the hell ας στείλω ένα email και βλέπουμε.

Κανονίσαμε λοιπόν να βρεθούμε με τον Moritz και με κάτι φίλους του και πήγαμε που αλλού...για μπύρα! Προφανώς θεωρείται κάτι σαν εθνική προδοσία να παραγγείλεις οτιδήποτε άλλο και τώρα που το σκέφτομαι δεν με ρώτησαν καν τι θα πιω. Απλά μου έφεραν μια μπύρα. Naturally!
Εδώ να τονίσω ότι αλκοόλ δεν πίνω σχεδόν ποτέ, όχι γιατί είμαι πιστή μουσουλμάνα ή πρώην ΑΑ, αλλά επειδή απλά δεν μ'αρέσει η γεύση του. Επειδή όμως ως γνωστόν "when in Rome, drink like the Romans" έκανα την καρδιά μου πέτρα και ήπια.

Δύο ολόκληρες μπύρες!

Δηλαδή μία σε κάθε μπυραρία! (οι υπόλοιποι ήπιαν από 2-3 σε κάθε μπυραρία)

Μισό λίτρο η κάθε μια (το παραδοσιακό μέγεθος δηλαδή)!

Και δεν μέθυσα!

Τελικά μετά το δεύτερο μισόλιτρο αποφάνθηκα ότι όλα είναι θέμα συνήθειας.


Υ.Γ: Για το Octoberfest, που θα ξαναείμαι εδώ, μου υποσχέθηκαν μία παραδοσιακή στολή και την ευκαιρία να ανακαλύψω επιτέλους πως είμαι ελαφρώς μεθυσμένη. Beautifully!

Δεν υπάρχουν σχόλια: