Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Memo to self

Την επόμενη φορά να διαβάσω τις οδηγίες πρώτα! Και να φανταστείς είμαι η βασίλισσα των οδηγιών. Οδοντόπαστα να αγοράσω διαβάζω πρώτα τις οδηγίες (κλείνετε καλά το πώμα και πιέζετε από κάτω προς τα πάνω κλπ)! Ανάρτησα τα ποστς μου με ανάποδη σειρά και τώρα δεν βρίσκω πως να τα αλλάξω. Και ακόμα το πρώτο πρώτο ποστ που εγραψα θα το αναρτήσω από βδομάδας (ξώπασκα!) γιατι το έγραψα με windows Vista και δεν μπορώ να το διαβάσω στον υπολογιστή μου με XP. Πρόκειται δηλαδή για μία απλή περίπτωση: τα Vista μου μέσα!

Αυτά προς το παρών. Πρέπει να πακετάρω γιατί αύριο αξημέρωτα (κατά τις 9) φεύγω για Κωνσταντινούπολη και δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα. Και για να μην κακοχαρακτηριστώ ακόμα δεν ξεκίνησα εδώ θα ήθελα να δηλώσω ότι στα ραντεβού μου είμαι Εγγλέζα. Για τα υπόλοιπα ε, τόσες εθνικότητες υπάρχουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: