Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Where art thou blog?????

22 Απριλίου 2008...λίγο αργότερα

Έχασα το blog μου! Έχασα το blog μου! Γα..μπιπ μπιπ μπιπ έχασα το blog μου!!! (Εδώ ανοίγω μικρή παρένθεση για να καταλάβετε κι εσείς. Τα ποστς αρχισα να τα γράφω όταν το πήρα απόφαση αλλά θα τα δημοσίευω με μικρή χρονοκαθυστέρηση μέχρι να καταφέρω να ξεπεράσω όλες τις τεχνικές δυσκολίες). Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά προσπαθώντας να το βρω έπεσα πάνω σε άλλο blog με τον ίδιο ακριβώς τίτλο! Μπιπ την ατυχία μου! Τόσο κοινότυπη είμαι τελικά?! Άντε τώρα να σκεφτώ κάτι άλλο και να βρω και πως να αλλάξω τον τίτλο! Δεν με θέλει. Αλλα δεν θα του περάσει. Αφου το πήρα απόφαση (και έγραψα και τόσα ποστς μέχρι τώρα...όχι παίζουμε!) θα μου κάτσει. Που θα πάει?!

Ανακεφαλαιώνω για να το εμπεδώσω. Πρέπει (α) να βρω το βλογ μου, (β) να αλλάξω τίτλο και (γ) να κάνω κάτι με τη σύνδεση μου γιατί αν δεν είμαι στη δεξιά γωνιά του καναπέ με το λαπτοπ γυρισμένο 25 μοίρες αντίθετα με τη φορά του ήλιου και το κόκκινο μαξιλαράκι να βλέπει την ανατολή πέφτει συνέχεια το ασύρματο (αλήθεια είναι μη γελάτε!). Απλούστατα πράγματα δηλαδή. Θα τα κάνω αύριο...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: