Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

I would do anythign for love





Έχασα κι ένα στοίχημα γιατί νόμιζα ότι το εν λόγω άσμα το τραγουδα ο Τζόνι Λόγκαν και μάλιστα σε Ευροβίζιον εκδοχή. Τελικά το τραγουδά ένας κύριος Meatloaf.





"I would do anythign for love, but I won't do that"




Τι να είναι άραγε αυτό που δε θα έκανε για τον υπέρτατο έρωτα? Εγώ νομίζω θα θυσίαζα αρκετά αλλά όχι εμένα. Έχω αρκετά ανεπτυγμένο το αίσθημα της αυτοσυντήρησης. Τουλάχιστον όταν αρχίσω να καταλαβαίνω ότι χάνω τον αυτοσεβασμό μου.

8 σχόλια:

Δρακουλίνα είπε...

Όταν είσαι μες το παιχνίδι νομίζω θυσιάζεις πολλά παραπάνω που τζιοίνα που ενόμιζες ότι θα θυσίαζες. Έννεν πάντα κακό όμως.

Neerie είπε...

αν δεις τους στίχους του τραγουδιού, λαλεί κάθε φορά τί δε θα έκαμνε, λαλεί το πριν το ρεφραίν, δλδ:

"But I'll never forget the way you feel right now -Oh no, no way-
I would do anything for love
But I won't do that"

Όσο για το φιλοσοφικό σου ερώτημα, εν πολλά βαθύ, νομίζω τζαμαί που σταματάς είναι όταν χάνεις τον εαυτό σου μέσα που τη σχέση.

drSpock είπε...

@Δρακουλίνα: ναι, αλλά κάπου πρέπει να τραβάς και καμιά γραμμή. Ίσως.

@Νeerie: Όντως! άρα θα τα έκαμνεν όλα για την αγάπη του εχτός να τη ξεχάσει? Ντάξει, τελικά εν ρομαντικός ο Meatloaf.
Όσο για το άλλο νομίζω ότι συμφωνώ σε γενικές γραμμές.

Πρασινάδα είπε...

χαχαχα! Η αρφή μου η μιτσιά πριν λία χρόνια ερώτησεν με τι άραγε να εννοεί με το "δατ"! Εϊπα της εν ανάλογα τζαι με την γκριμάτσα του αμαν το λαλεί, μπορεί να εννοεί κάτι απο το να φάει λουβί με τα λάχανα μέχρι οτιδήποτε...Έπεισα την νομίζω ότι το "δατ" εν ελευθερο σε πολλές ερμηνείες.

Dr. Prixtis είπε...

Athanato tragoudi, alla gia koita to kai touto: http://www.youtube.com/watch?v=EnHyB9KzQvs
(shmeiwsh: lemon sta americanika= elattwmatikh kataskevh)

evroskarseras είπε...

αρχικά εν εν της σελίν τούτο ?

sunny είπε...

τέλειο, τέλειο!

drSpock είπε...

@Prasinada: Ε όι τζιαι λουβί με τα λάχανα! Εξενέρωσα :)

@Dr.prixtis: Ακουσα το λίο σιγα γιατί οι τοίχοι εν που χαρτόνι εδώ αλλά νομίζω προτιμώ το πιο ρομαντικό :)

@Evros: Εμένα ρωτάς? Εγώ ενόμιζα ότι ήταν της Ευριβίζιον! Έχασα και το στοίχημα!

@Sunny: Συμφωνώ, αλλά εκόλλησε μου έσιει 3 μέρες!