Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Changes

«Τις τελευταίες μέρες με έχει πιάσει κάτι. Νομίζω φταίει και η άνοιξη που μπαίνει σιγά σιγά. Δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς αλλά αισθάνομαι μια ανησυχία. Νιώθω σαν κάτι να λείπει. Ή μάλλον όχι, αυτό θα ήταν πολύ εύκολο για μένα. Νιώθω restless. Νομίζω χρειάζομαι μια αλλαγή στη ζωή μου. Μήπως να ξανακόψω τα μαλλιά μου κοντά?. Όχι, χρειάζομαι κάτι πιο δραστικό. Το πρόβλημα είναι ότι βαριέμαι εύκολα. Τώρα που το σκέφτομαι χρειάζομαι μια σταθερά στη ζωή μου. Χρειάζομαι κάποιον σταθερά στη ζωή μου για να μη βαριέμαι τους πάντες και τα πάντα. Χρειάζομαι κάποιον που θα αναστατώνει τον κόσμο μου για να μην καταντούν βαρετά όλα τα υπόλοιπα.»

Αυτά τα σκεφτόμουν την προηγούμενη εβδομάδα. Την προηγούμενη βδομάδα υπήρχε η πιθανότητα να επιστρέψω στην Κύπρο το καλοκαίρι μόνιμα για επαγγελματικούς λόγους. Αυτή η πιθανότητα δεν υπάρχει πλέον. Και δεν είμαι σίγουρη αν στεναχωριέμαι γι΄ αυτό ή όχι. Εντάξει, λυπήθηκα που δεν πέτυχε (κυρίως για τους υπόλοιπους) και ομολογουμένως θα ήταν καλή ευκαιρία αν μακροπρόθεσμα ήθελα να επιστρέψω Κύπρο –που μάλλον θέλω. Αλλά ένα μικρό κομμάτι μου ευχόταν να μην πετύχει (λες να το γρουσούζεψα εγώ?!). Τώρα βρίσκομαι πραγματικά σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι για τη ζωή μου και οι αποφάσεις που θα πάρω τώρα θα την επηρεάσουν σημαντικά στο μέλλον τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά. Τώρα δεν έχω την «εύκολη και ανέξοδη» λύση να επιλέξω. Τώρα πρέπει να δείξω τι πραγματικά αξίζω και δεν θα μπορώ να παραπονιέμαι και να γκρινιάζω όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα. Τώρα θα πρέπει να δεκτώ το κόστος της οποιασδήποτε επιλογής μου γιατί θα είναι αποκλειστικά δική μου.

------------------------------------------------
Τελικά δεν έκοψα τα μαλλιά μου κοντά.

6 σχόλια:

Diasporos είπε...

Παρακαλώ.


Καλή τύχη σ' αυτό το σταυροδρόμι, εννεν εύκολη η θέση σου. Η αλλαγή έχει το κόστος της, η ρουτίνα εννεν για σένα ομως. Απλά αποδέχτου το.

travelbug είπε...

4axe ke vres mesa su afto pu pragmatika thes ke i zoi tha se odigisi se afto:)kalo pasxa!

Λάζαρος είπε...

Αν αντί αποφάσεις έπαιρνες ένα σκυλί;

Λέω εγώ τώρα...

Ανώνυμος είπε...

egw nomizw bna xekiniseis Bikram Yoga afou eisai londino - tha se voithisei

Sike είπε...

κόψε τα να δεις...

drSpock είπε...

@Διασπορος: Που τη μια λέω να το πάρω απόφαση που την άλλη αρέσει μου και η ρουτίνα μου. Το πολύ πολύ να γίνω κι εγώ δημόσιος υπάλληλος να ησυχάσω.

@Marcellα: Θα το βρω που θα πάει :) Επίσης!

@Λάζαρος: Πέραν από το ότι δεν είμαι και ιδιαίτερα ζωόφιλη έχω ήδη γραφτεί στο "nothing stays alive with me" κλαμπ της Sike τζαι εν κρίμα το ζωντανό. Αλλά σκέφτομαι σοβαρά να πιάσω ένα ενυδρείο με πλαστικά ψάρια!


@Άγνωστος: Bikram Yoga? Que ce que ce ca? Πάω να το γκουκλάρω τωρά.

@Sike: Εξανάκοψα τα τζαι δεν εβοήθησε. Εξάλλου φαντάζεσαι να ήμουν και αναποφάσιστη και με χάλια κούρεμα?!

(Βασικά έκαμα μια μίνι δημοσκόπηση και 99.9% είπαν μου να μην τα κόψω. Τι να κάμω κι εγώ, είπα να πάω με την κοινή γνώμη!)