Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Νερό, Νερό...Νεράκι (1)

Τον τελευταίο χρόνο (για να μην πω τα τελευταία 26 χρόνια και με πείτε υπερβολική) ζω μια ελαφρώς σουρεάλ, υδατική κατάσταση η οποία εμπίπτει στα όρια του συνηθισμένου για την οικογένεια μου και για την οποία φταίει ο πατέρας μου και η εκάστοτε κυβέρνηση. Και εξηγώ:

Ζω σε διαμέρισμα στον 3 όροφο πάνω από τους γονείς μου, τη μικρή και τη μεγάλη αδελφή (με σειρά ορόφων). Ο πατέρας μου (ας τον πούμε Κύρο Γρανάζη θα καταλάβετε) δεν έχει καμία σχέση επαγγελματικά με οικοδομές, υδραυλικά, ηλεκτρικά και όλα τα συναφή αλλά ο άνθρωπος μπορεί να κάνει τα πάντα καλύτερα κι από επαγγελματία και του αρέσει κιόλας. Το πρόβλημα προκύπτει από τη στιγμή που αναλαμβάνει πολύ περισσότερα από ότι προλαβαίνει στον ελεύθερο του χρόνο και έχει και 3 κόρες να παραπονιούνται ότι αυτό δεν είναι όπως έπρεπε, το άλλο δεν έχει τελειώσει στην ώρα του (εδώ και ένα χρόνο!) κλπ κλπ κλπ. Μετά από χρόνια αναμονής και προσωρινών λύσεων (που γίνονται πάντα μόνιμες) μετακόμισα επιτέλους το Σεπτέμβρη και ανακάλυψα ότι δεν έχω ζεστό νερό. Η προσωρινή λύση του Κύρου Γρανάζη (Κ.Γ.) ήταν να βάλει ένα ταχύθερμο μέχρι να ενώσει τον ηλιακό που ήταν ζήτημα ημερών και «πες πως έγινε». Εγώ αρνήθηκα έντονα ξέροντας από πείρα ότι ουδεν μονιμότερο του προσωρινού στην οικογένεια μου (το πες πως έγινε ήταν πλέον οικογενειακό ανέκδοτο!), οι συγκεκριμένες συσκευές ή που θα καίγεσαι ή που θα παγώνεις και φυσικά δεν ήθελα να βάλω τίποτα που θα άνοιγε τρύπες σε τοίχους και θα χαλούσε το υπέροχο μπάνιο μου! Αποτέλεσμα: έκανα ντους με κρύο νερό και ο ηλιακός ενώθηκε μετά από μερικές μέρες. Φυσικά το νερό δεν είχε πίεση και πέρασαν πολλές μέρες ακόμα μέχρι να τακτοποιηθεί το «είναι ζήτημα 10 λεπτών» ζήτημα και να κάνω μπάνιο περίπου σαν άνθρωπος. Όλα καλά? Όλα καλά.




Και μετά ήρθε η λειψυδρία.

Η υδατοπρομήθεια μας έκοψε το νερό και λόγω χαμηλής πίεσης στην περιοχή ακόμα κι όταν είχαμε νερό εγώ δεν είχα κρύο νερό (το ζεστό το είχαμε κανονίσει μόνο που τώρα ήταν καλοκαίρι!). Ο Κ.Γ. το σκέφτηκε λίγο και κατέληξε πως η καλύτερη λύση ήταν ένα δεύτερο ντεπόζιτο στο ισόγειο που να γεμίζει όταν έρχεται το νερό και ένα πιεστικό (αντλία) που να ανεβάζει το νερό μέχρι το ντεπόζιτο στην οροφή και κατά συνέπεια και σε μένα. Βέβαια αυτό σήμαινε μια δεύτερη σωλήνα για τη μπανιέρα η οποία θα μου έβγαζε το μίξερ πιο έξω. Εγώ αρνήθηκα έντονα παρά τις υποσχέσεις ότι θα έφτιαχνε ένα μικρό πεζούλι με πλακάκια και δεν θα φαινόταν καθόλου. Επειδή οι εκκλήσεις για βροχή δεν πέτυχαν και η υδατοπρομήθεια έδινε νερό όποτε ήθελε το πήρα απόφαση πως ή θα το δεχόμουν ή θα έβγαινα στην πλαζ με εγκάυματα. Και όπερ εγένετο. Όντως το πεζούλι δεν ήταν άσχημο και το συνήθισα. Πήρε αρκετές μέρες βέβαια μέχρι να καταλάβει γιατί το πιεστικό δούλευε συνεχώς και όχι όταν έπρεπε και με κρατούσε ξύπνια τα βράδια αλλά τελικά τα βρήκαμε. Όλα καλά? Όλα καλά.




Και μετά ήρθε η διαρροή.

Ξαφνικά η μεγάλη αδερφή παρατήρησε ότι το ταβάνι της κουζίνας της έκανε νερα. Ενημέρωσε τις κατάλληλες αρχές (βλέπε Κύρο Γρανάζη) και μετά από εντατικές έρευνες που περιλάμβαναν το να μην ανοίξω καμία βρύση για κανένα τετράωρο (μικρό το κακό) απεφάνθηκαν ότι η σωλήνα που έφερνε το νερό στην κουζίνα και το μπάνιο μου «από κάπου έχανε»! Στην ερώτηση μου πως γίνεται να τρυπήσει μία σωλήνα την οποία όταν έβαζε είχε πει κατά λέξη «έβαλα τις καλές, τις μαντεμένες και θα κρατήσουν 30 χρόνια τουλάχιστον» πήρα την απάντηση πως: αυτά συμβαίνουν. Ναι, αλλά γιατί όλα σε μένα? Προσπαθώντας να κρατήσω τη ψυχραιμία μου -γιατί ο Κ.Γ. έχει την ικανότητα να με διαολίζει με τις διφορούμενες απαντήσεις του που δεν μου λένε ποτέ ακριβώς αυτό που θέλω να μάθω- ρώτησα τι λύση υπάρχει.

Κ.Γ: Ε, θα κλείσω εκείνη την παροχή και θα τη μεταφέρω στη δεύτερη σωλήνα που προνόησα να βάλω στην κουζίνα (πάλε καλά που προνόησε!).
drSpock: Και για το μπάνιο?
Κ.Γ: Ε, θα βάλω μια άλλη σωλήνα από την κουζίνα στο μπάνιο
drSpock: Δηλαδή θα ανοίξεις τρύπες σε δύο τοίχους και θα βάλεις σωλήνα εξωτερικά στο μπάνιο μου!!!!!!! (σε συνδυασμό με βλέμμα που σκοτώνει).
Κ.Γ: Θα τη βάλω χαμηλά με τράκινγκ και δεν θα φαίνεται καθόλου.
drSpock: Πως δεν θα φαίνεται καθόλου το τράκινγκ 5 ιντζών!!!! (βλέμμα που δολοφωνεί μαζικά)
Κ.Γ: Εν η καλύτερη λύση.
drSpock: Να ρωτήσεις υδραυλικό πρώτα.
Κ.Γ: Ξέρει υδραυλικός καλύτερα που μένα που τα έβαλα?
drSpock: Τα έβαλες και τωρά ετρυπήσαν και πρέπει να τρυπήσεις τοίχους και να βάλεις σωλήνες εξωτερικά!
Κ.Γ: Είναι η καλύτερη λύση και δε θα φαίνεται καθόλου.

Εγώ φυσικά αρνήθηκα πεισματικά και του είπα να το ξανασκεφτεί, να βρει τουλάχιστον άλλες δύο εναλλακτικές λύσεις και τελοσπάντων να μου φέρει το τράκινγκ και τη σωλήνα να τα δω πριν συγκατανεύσω σε οτιδήποτε! (είχα αρχίσει ήδη να το παίρνω απόφαση με την τύχη μου).

To be continued...

Δεν υπάρχουν σχόλια: